Waar kunnen we je mee helpen?

Waarom kan ik mijn uitnodiging voor Spreekuur.nl niet accepteren?

Dit kan één of meerdere redenen hebben

  1. 'Jouw uitnodiging is niet meer beschikbaar'. De uitnodiging is verlopen of geannuleerd, vraag jouw zorg- of hulpverlener om opnieuw een uitnodiging te versturen.
  2. 'Jouw gegevens herkennen we niet'. Het e-mailadres en telefoonnummer in de uitnodiging komen niet overeen met het e-mailadres en telefoonnummer in jouw account, vraag jouw zorg- of hulpverlener om opnieuw een uitnodiging te versturen met het juiste e-mailadres en telefoonnummer.
  3. 'Jouw e-mailadres herkennen we niet'. Het e-mailadres in de uitnodiging komt niet overeen met het e-mailadres in jouw account, vraag jouw zorg- of hulpverlener om opnieuw een uitnodiging te versturen met het juiste e-mailadres.
  4. 'Jouw telefoonnummer herkennen we niet'. Het telefoonnummer in de uitnodiging komt niet overeen met het telefoonnummer in jouw account, vraag jouw zorg- of hulpverlener om opnieuw een uitnodiging te versturen met het juiste telefoonnummer.
  5. 'Je hebt de uitnodiging al geaccepteerd'. Je hoeft niks meer te doen, je hebt de uitnodiging al geaccepteerd, je kunt nu inloggen met jouw e-mailadres en wachtwoord.
  6. 'Jouw uitnodiging kon niet worden opgehaald'. Door een probleem aan onze kant kon de uitnodiging niet worden opgehaald, probeer het later opnieuw.