Dit kan één of meerdere redenen hebben
- 'Jouw uitnodiging is niet meer beschikbaar'. De uitnodiging is verlopen of geannuleerd, vraag jouw zorg- of hulpverlener om opnieuw een uitnodiging te versturen.
- 'Jouw gegevens herkennen we niet'. Het e-mailadres en telefoonnummer in de uitnodiging komen niet overeen met het e-mailadres en telefoonnummer in jouw account, vraag jouw zorg- of hulpverlener om opnieuw een uitnodiging te versturen met het juiste e-mailadres en telefoonnummer.
- 'Jouw e-mailadres herkennen we niet'. Het e-mailadres in de uitnodiging komt niet overeen met het e-mailadres in jouw account, vraag jouw zorg- of hulpverlener om opnieuw een uitnodiging te versturen met het juiste e-mailadres.
- 'Jouw telefoonnummer herkennen we niet'. Het telefoonnummer in de uitnodiging komt niet overeen met het telefoonnummer in jouw account, vraag jouw zorg- of hulpverlener om opnieuw een uitnodiging te versturen met het juiste telefoonnummer.
- 'Je hebt de uitnodiging al geaccepteerd'. Je hoeft niks meer te doen, je hebt de uitnodiging al geaccepteerd, je kunt nu inloggen met jouw e-mailadres en wachtwoord.
- 'Jouw uitnodiging kon niet worden opgehaald'. Door een probleem aan onze kant kon de uitnodiging niet worden opgehaald, probeer het later opnieuw.